قطعات پیچیده ی نسوز

قطعه نسوز پیشرفته

قطعات نسوز در فرانسوز یزد از نیم کیلوگرم تا ده تن ساخته می‌شوند.
این قطعات با مواد اولیه بسیار کیفی تولید می‌گردند و فرایند تولید به‌روز و حساسی برای آنها طراحی شده است. تولید قطعه نسوز با ماشین‌آلات اروپایی صورت می‌گیرد و انجام عملیات Curing به روش کاملاً حرفه‌ای و دقیق انجام می‌شود. خشک‌کن‌ها و کوره‌های الکتریکی دوجداره به وسیله هوای گرم سیرکوله می‌شوند و با پروگرامرهای ژاپنی به دقت گراف حرارتی آنها رعایت می‌شود. ارائه خدمات پس از فروش، منجر به بکارگیری صحیح و افزایش بهره‌وری قطعات برای مشتریان می‌گردد.

انواع قطعه های نسوز
تولید قطعات نسوز
قطعه نسوز پیچیده
قطعه نسوز

قطعه نسوز نیز مانند جرم‌های نسوز، نیازمند حساسیت و دقت بالایی می‌باشند تا بتوانند به بهترین شکل کاربری خود را به انجام برسانند.

به واسطۀ استفاده از جرم با کیفیت و روشهای حساس و دقیق تولید، قطعات نسوز در فرانسوز یزد نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. کنترل درصد آب وCuring  (پیش گرم اولیه)  با حساسیت بالا، فرانسوز یزد را در تولید قطعات نسوز با مقاومت بالا و با اشکال عالی توانمند ساخته است.

به دلیل امکان ساخت قالبهای با دقت بالا، وجود میزهای ویبره و قابل تنظیم، خشک کن‌ها و کوره‌های الکتریکی پروگرام‌دار که قابلیت اجرای گراف های حرارتی مختلف را دارند و با توجه به اینکه گرما را سیرکوله می‌نمایند، قطعات بسیار تمیز و با کیفیت ساخته می‌شوند.

ما قادر هستیم با توجه به نیاز شما در صنعت قطعه نسوز سفارشی شما را با بهترین کیفیت ممکن تولید کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

برای اطلاعات بیشتر همین الان با ما در تماس باشید:

تلفن : 03537272465 (10 خط) | فکس: 03537272466

فهرست